Известие

Collapse
No announcement yet.

здравейте колеги питане за спидер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Най-добре сложи 10w60 независимо от марката и си гледай кефа. Вероятността на менте е минимална спрямо 10w40 от известните марки.
    ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
      Марката и видът масло е въпрос на личен избор и финансова възможност до голяма степен.
      Аз лично винаги се придържам максимално към фабричните показатели и препоръки на производителя
      И аз права така ! И аз карам със Селениа,много съм доволен!

      Честит Спидер колега,линията на колата е много готина,обаче газта не я разбирам и побългаряването с частите от форд.Парите и това,че не са оригинални ги остави,ами доколко са безопасни?

      Comment


      • #18
        добре де газта така си е сложена в холандия,на газ я карам с 215 и не усещам разлика във вървенето освен в цената,а за частите какво значи побългаряване ????
        това е втулка- гума с желязо, не съм я правил все пак пак си е купена оригинална си е,не ви вярвам че като ви замине втулка и купувате заради нея носач долен за 550 лева.заради втулка която струва 8 лева и е същата,заради това че алфа не я продават отделно от носача.искаш да кажеш че другите външни тампони кадето са същите едно към едно от мерцедес ще е опасно да се кара линадявам се да изкара повече време даже от на алфа

        Comment


        • #19
          Аз също съм с втулки от мерцедес отзад не виждам никакъв проблем при условие,че оригиналната е 1 към 1 с новата и принципа и на действие е същият!!!
          ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
            Ремъци + ролки 700+ лева Масло те съветвам Селениа 20К със алфа ромео логото.
            Естествено,че няма значение марката.Важен е вискозитета,всичко останало е реклама ; )
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщение
              Естествено,че няма значение марката.Важен е вискозитета,всичко останало е реклама ; )
              Както казва един мой френд...Да бе НЕ

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                Както казва един мой френд...Да бе НЕ
                Е обясни разликата да я разберем и ние,простосмъртните!
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Jorkkoo Покажи съобщение
                  Аз също съм с втулки от мерцедес отзад не виждам никакъв проблем при условие,че оригиналната е 1 към 1 с новата и принципа и на действие е същият!!!
                  именно колега погерманили сме ги

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщение
                    Е обясни разликата да я разберем и ние,простосмъртните!
                    В полемики ли да вилизаме? Не мисля!
                    Доволни сте така сте го ''оправили'' БРАВО!!! Как никой друг не се е сетил? Хайде сега в мотора М10Д и сичко е чук....свещи за 50лв..... вадене на баланс валолове оти...за кво са ви
                    Всеки сам си знае джоба, всеки сам си избира, само не ме убеждавайте че е екстра или дори по-добре от оригинал щото смях

                    Comment


                    • #25
                      колеги кой от тук ще даде 1100лв. за долен носач заради втулка,едва ли ще пише тук,не говорим за повреден носач а втулка.и не менте а просто същия размер я има от мерцедес ягуар товаааааа е втулка бре, кви са тея работи побългаряване.
                      да ви покажа от алфа и мерцедес да ми кажеш коя е ориганалната
                      обичам си колата и не бих правил нещо лошо с нея

                      Comment


                      • #26
                        Демек който дава 550 лева за цял оригинален носач като се разбие втулката е тъп..
                        А ако на преден носач се разбие шарнир (дето сигурно е 2.60 за колите на които е предвидено да се сменя само шарнира, но тази не е от тях) как го правите на мерцедеси (демек как сменяте само шарнира без да купите носач), че ми стана интересно...

                        Comment


                        • #27
                          не съм казал че някой е тъп,който иска това да сменя.аз проблеми нямам,сметнал че разлика няма и грам,и че и ти няма да намериш, това е,освен ако на втулките не слагат логото на маркатада се отличават

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                            Демек който дава 550 лева за цял оригинален носач като се разбие втулката е тъп..
                            А ако на преден носач се разбие шарнир (дето сигурно е 2.60 за колите на които е предвидено да се сменя само шарнира, но тази не е от тях) как го правите на мерцедеси (демек как сменяте само шарнира без да купите носач), че ми стана интересно...
                            Лесно ве мой...дупчи са и са мери с линийката
                            И стаа като новУ.
                            Стига спам, колегите ползвали алтернативи да щтракнат по една снимка да видим ние... които не споделяме идеята за подмени как става играта

                            Comment


                            • #29
                              Що го дъвчете човека не мога да разбера. Аз минах 30000 км с предни шарнири, рециклирани от Феро и унибали (скърцащи втулки) от Мерцедес отзад, тампоните на стабилизиращата щанга също са "някакви", щото иначе - щанга за 200-300 лв. Като чета тука как с нови носачи се минават по 12-15-18000 км. си правя извода, че "рециклето" държи повече, освен, че цената е в пъти по-ниска - сега съм си приготвил и комплект горни носачи, ще му ги изпратя да ги рециклира и моите като сдадат окончателно багажа - сменям за 1 час и газ!
                              Не мисля, че е много рационално да дадеш 1000 лв. за половин окачване и след половин година примерно (зависи колко се кара колата) да се похвалиш, че отново си за ремонт на същите части. Или човека си купил кола с газ, ама щото не било престижно, дай сега да я свали за да покаже, колко е гоУем, що да не се вози 2 пъти повече за едни и същи пари? При това без да влага грам инвестиции в газифициране?
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment


                              • #30
                                Да бе аз не казвам нищо - със сигурност ефекта от смяна на някаква втулка е същия ако не е по-добър от слагането на някой измислен менте-носач... На оригиналните железа на тия коли пише TRW, всичко друго просто не е коректно да го сравнянваш с "оригиналния" носач
                                За шарнира питах съвсем сериозно - в момента на друга алфа мой човек трябва да сменя носач, който струва 300 лева заради шарнира, така че питам дали има как да се направи

                                Иначе за това какво е рационално и какво не, просто няма как да коментирам, защото всеки си има свои виждания по темата - за едни "Кеф цена няма" а за други "да бе да, на тая кочина дето я взех за 3000 лева да давам 1000 за окачване"

                                Comment

                                Working...
                                X